15 Şubat 2012 Çarşamba

Bendeniz Deniz :)

Şimdi baştan söyleyeyim ben 13 yaşında kendi halinde hatta yani biraz deli bir ergenim sonra bana 13 yaşında bir ergen gibi yazıyorsun falan demeyin. Bir de 13 yaşındaki ergenlerin hayatlarını anlatmak için yazıyorum :) Önce kendimi tanıtıyım Deniz ben, dünyada en az 283523 tane Deniz isimli insan olduğunu bildiğim için adımı öğrenmenizde sorun yok diye düşünüyorum. 13 yaşında olduğumu söylemiş miydim? Ankara'da yaşıyorum hayatımın çoğu Panora ve Kentpark arasında geçiyor genellikle Panora... En büyük hayalim Redfoo ile tanışmak ve psikolog olmak istiyorum ama arkadaşlarım ben psikolog olursam dünyadaki herkesin ya deli ya da biscolata olacağını söylüyorlar. Egoist insanları sevmem ama kendimi çok severim. Audrey Hepburn'ün bugüne kadar dünyaya gelmiş en mükemmel insan olduğunu düşünüyorum. Kış en nefret ettiğim mevsim ve yaza aşığım yani bütün yıl yaz olsa bana uyar. Biraz deli çatlak bir şeyim yani arada bir beynim kısa devre yapıyor filan. En büyük aşkım çikolata. Herkesten, her şeyden çok onu seviyorum. Cümlelerin hatta kelimelerin sonuna nokta koymazsam harflerin uçacağını düşünüyorum. Bence Gerard Butler, Neil Patrick Harris ve Francisco Lachowski insan değiller ve hepsi benim, dokunanı keserim. Başak burcuyum ama burcumun özelliklerini hiç göstermem. Ağustos'ta doğdum ve yazın doğduğum için de çok mutluyum. Evde giyinebildiğim kadar kalın dışarıda da kar yağarken kısa kollu falan giyinme gibi bir alışkanlığım var. Ellerim doğduğumdan beri çok soğuk ve neden soğuk diye soranlara vampir olduğumu söylemek çok hoşuma gidiyor. Soğuk esprileri çok severim ama üşümeyi sevmem. Benim hakkımda bu kadar bilmeniz yeterli şimdilik, daha sonra zaten yavaş yavaş anlarsınız nasıl biri olduğumu. Hepinize iyi akşamlaaar :))

2 yorum:

  1. Deniz hoşgeldin aramıza...

    dip not: bend eağustosta doğdum ağustosta evlendim aağustosta doğurdum ohhhh iyi ki de :)
    kıştan ben de nefrettttttttttttt ediyorum..
    öperim

    YanıtlaSil
  2. Deniz hoşgeldin.
    Ben Mart ayında doğdum ama yine de kışı sevmem. Yazı çok severim. Güneşi, denizi, ağacı, yeşili, maviyi.

    YanıtlaSil